HTML

NEOREALIZMUS

Friss topikok

  • vendetta: A rosseb álljon beléjük... (2010.12.19. 17:19) Betyárvilág
  • Nyica: Jól néz ki!! (2010.11.21. 17:51) Inglis
  • Nyica: Minek, minek.....? ?? Mert blogolni jó! :-) (2010.10.30. 06:42) Tépem a hajamat
  • Nyica: Szerintem szép lesz. Nekem tetszik! (2010.09.08. 20:46) Átalakítás
  • Tücsi Soulleader: ebben a világban csak a "deformáltak" fognak tudni megmaradni... :) Üdv a klubban :) (2010.08.16. 04:53) Olyan...

Linkblog

Vélekedés erről-arról

2010.01.20. 22:06 vendetta

Mostanában nem igazán van bejegyzésem...

No nem azért van, mert "elszálltam", nincs olyan dolog, melyekről nem tudnák véleményt alkotni, csupán lusta vagyok.

Sok dolog történik meg velem ez idők között, barátaim mellettem állnak, ki-ki a maguk módján, de nem vonok le holmi konzekvenciát róluk, sőt azokról sem, kik hátam mögött állnak, teszem azt a kispolgári létbe öltözött filiszterekről, kikről esszéket lehetne írni....

Ma is volt egy összeütközésem egy hölgyeménnyel.

Beszélgetés kapcsán indult egy dolog.

Szerettem volna jópofizni, elmondani a véleményemet bizonyos dolgokról, mire az illető letaglózott, úgymond elküldött a f..ba.

És a történet jelentősége arról szólt, hogy nekem volt igazam.

/Mint mindig/

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://klonozott.blog.hu/api/trackback/id/tr901688893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yerena 2010.01.25. 21:53:38

Manapság én sem írok,talán én is "lusta"vagyok.Pedig velem is történnek dolgok.Szerintem húzzunk bele...:)
süti beállítások módosítása